Η Λαμπρινή Μποβιάτσου δουλεύει με λάγια σε καμβά εξευρενώντας με ζωγραφικό τρόπο τις αντανακλάσεις πάνω στο γυαλί τις οποίες αποτυπώνει πιστά με τον χρωστήρα της. Η αντανάκλαση πάνω στον καθρέφτη που για τον Πλάτωνα ήταν το μοντέλο πάνω στο οποίο η ζωγραφική έχτιζε τη συνθήκη της, διαστρέφει την πραγματικότητα, προσφέροντας στη ζωγράφο ένα παραποιημένο είδωλό της. Η σχέση ανάμεσα στην πραγματικότητα που βιώνουμε και στο παραποιημένο είδωλο του εαυτού που συχνά μας επιβάλουν άλλοι, βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Μποβιάτσου.
Κωνσταντίνος Β. Πρώιμος